wannabeperfect

Direktlänk till inlägg 3 juni 2014

Breakfast

Av Bella - 3 juni 2014 10:00

Min frukost är i tablettform, jag måste ta massa vitaminer, A,C & D-vitamin. Antidepression tablett & en som lugnar magen ifall jag äter något, den tog jag inte idag. Jag faller tillbaka till mina gamla vanor, för jag känner mig trygg där, när jag inte behöver gå runt med mat i magen. Jag har laddat ner mina gamla appar som jag brukade ha förut
Fasting Secret (för att se hur lång tid jag kan gå utan att äta)

Myfitnesspal (kalori räknare)

Bigdaylite (så jag vet vilket datum jag ska nå min lägsta vikt igen)

Detta är inte bra för någon! Hoppas ni inte gör som jag mina kära läsare! Jag är påväg att förstöra mitt liv och migsjälv just nu
Och jag är inte rädd alls... Det är sjukt

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Bella - 4 juni 2014 23:39


Idag har varit en jobbig och krävande dag! Jag vill igentligen bara gömma mig i mörkret. Men jag ska fokusera på bra saker i mitt patetiska liv: ? jag har en fantastiskt mamma som altid finns där för mig ?jag ska snart se TFIOS ? jag har köpt en n...

Av Bella - 4 juni 2014 22:47


Hade världens största binge! Eller jag vet inte.. Det brukar kallas "en normal portion mat" men för mig är det så jävla mycket, jag skulle precis gå och spy upp det men då kommer min lillebror Theo hem & jag kan bara inte spy upp så att en liten 6 år...

Av Bella - 4 juni 2014 15:59


Jag åt lite grönsakssoppa till lunch vilket gjorde att jag bröt fastan vid 1 dag och 17 timmar... Mår inte för dåligt eftersom att soppor är en av mina "safefoods" åt 2,5 dl vilket är exakt 50 kalorier. Funderar på om jag ska äta något till kvälls...

Av Bella - 3 juni 2014 19:03

Åh vad jag älskar att laga mat, känna lukten av den goda maten + plus att umgås med mamma är altid roligt! Vi har gjort pizza, men det är bara hon & lillebror theo som ska äta! Jag klart inte pizza och jag har inte ätit på 1 dag och snart 1 timme! Me...

Av Bella - 3 juni 2014 16:37


Jag kom just hem från en härlig shoppingrunda med Ronja! Gud jag måste träffa henne oftare hon är en fantastisk vän! Jag var inne på mc donald's och Jag har druckit en stor Cola light men det är allt! Ronja köpte en Box med chicken nuggets & en stor ...

Presentation


Detta är mitt liv i text & bild
Jag är 14 år och fick diagnosen Anorexia Nervosa förra året.
Jag vill inte hjälpa någon att bli smal eller bli lika sjuk som jag eftersom att jag har förstört mitt liv för alltid!
För övrigt så älskar jag katter, jag gil

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2014
>>>

Sök i bloggen

Kategorier

Arkiv


Ovido - Quiz & Flashcards